|
<Отчеты> | <Барахолка> | <Общалка, Объявления> | <Галерея> | <<Дневники>> |
Лодки, моторы
|
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
24.03.2009, 16:45 | #1 |
Реєстрація: 13.06.2006
Звідки Ви: Кременчуг
Дописи: 130
Дякував: 276
Дякували 5 раз(и) в 4 повідомленнях
|
Ловля с гребной лодки не в навигацию
Привет всем!
На Днепродзержинском водохранилище с этой весны стала "зверствовать" судовая инспекция с Кремня. В этот выходной досталось и мне. Подскажите, разрешается ли ловля с не в навигацию (осень, зима, ранняя весна) с гребной лодки без мотора на веслах в отведенных местах?? И имеет ли значение - лодка надувная маленькая, нетребующая регистрации, или большая надувная с бортовым номером и документами?? Они в ответ "мычат" что-то невнятное, ничего нельзя добиться. Звонил в рыбинспекцию - ответ четкий, можно ловить с лодки на отведенных участках с выловом не более 3 кг. Но меня поймала ведь судовая??? Если можно ссылку на закон. |
24.03.2009, 17:12 | #2 |
Реєстрація: 26.08.2008
Звідки Ви: Киев
Дописи: 1.552
Дякував: 139
Дякували 295 раз(и) в 175 повідомленнях
|
я лично не понял вопроса
проблема в лодке которая не нуждается в регистрации? проблема в лодке которая нуждается в регистрации и не зарегистрирована? проблема в том что в запрет вообще нельзя ловить с лодки? или в чем? |
25.03.2009, 07:56 | #3 |
Реєстрація: 07.04.2006
Звідки Ви: Гомель Беларусь нефтепровод Дружба
Дописи: 1.335
Images: 16
Дякував: 0
Дякували 40 раз(и) в 29 повідомленнях
|
в беларуси в запрет не только с ЛЮБОГО плавательного средства нельзя удить, даже с бревна. Даже если рыбак стоит в воде в сапогах- нарушение. если стоишь на островке сухом, то при появлении инспекции продолжай стоять пока они не уйдут. если пойдешь к берегу, вступив в воду с рыболовной снастью- тоже нарушение
|
25.03.2009, 09:17 | #4 |
Реєстрація: 13.06.2006
Звідки Ви: Кременчуг
Дописи: 130
Дякував: 276
Дякували 5 раз(и) в 4 повідомленнях
|
Повтор вопроса
Разрешено ли в период в 15 ноября и до начала запрета (период закрытой навигации) рыбачить на надувной лодке? Точнее, находиться на воде?
Я думаю вопрос понятен. |
25.03.2009, 09:21 | #5 |
Реєстрація: 26.08.2008
Звідки Ви: Киев
Дописи: 1.552
Дякував: 139
Дякували 295 раз(и) в 175 повідомленнях
|
|
25.03.2009, 09:53 | #6 |
Реєстрація: 07.04.2006
Звідки Ви: Киев
Дописи: 5.108
Images: 67
Дякував: 2.284
Дякували 6.317 раз(и) в 1.156 повідомленнях
|
вы не путаетете понятия ? закрытие навигации и нерест ?
в нерест нельзя, на сколько я знаю, ловить ни с какаих плавсредств. в период, когда навигация закрыта (сняты бакены, стоит лед и т.д.) - запрета вродь как нет (сколько ловили после 15-ого ноября и до 1-ого апреля - проблем не было) |
25.03.2009, 10:34 | #7 |
Реєстрація: 13.06.2006
Звідки Ви: Кременчуг
Дописи: 130
Дякував: 276
Дякували 5 раз(и) в 4 повідомленнях
|
вроде.......
|
25.03.2009, 12:12 | #8 |
Реєстрація: 10.01.2008
Звідки Ви: Киев, Оболонь
Дописи: 123
Дякував: 205
Дякували 78 раз(и) в 21 повідомленнях
|
Судовая инспекция могла зверствовать только по поводу судоходства, а не по поводу лова рыбы.
Зверства должны ограничиваться санкциями, предусмотренными Кодексом Украины об административных правонарушениях. Ссылку сейчас не дам - сайт Верховного Совета не хочет искать нормативные акты. Компетенция по судоходству: Стаття 225. Органи морського і річкового транспорту Органи морського і річкового транспорту розглядають справи про такі адміністративні правопорушення: про порушення правил по охороні порядку і безпеки руху на морському транспорті, правил користування засобами морського транспорту, правил по охороні порядку і безпеки руху на річковому транспорті і маломірних суднах, правил випуску судна в плавання або допуск до керування судном осіб, які не мають відповідного документа, правил, що забезпечують безпеку експлуатації суден на внутрішніх водних шляхах, правил реєстрації торговельних суден, правил користування річковими і маломірними суднами, правил утримання баз (споруд) для стоянки маломірних суден, правил пожежної безпеки на морському і річковому транспорті, допуск до керування річковим або маломірним судном осіб, які перебувають у стані сп'яніння, передачу керування судном особі, яка перебуває у стані сп'яніння, керування річковими або маломірними суднами судноводіями у стані сп'яніння, у тому числі вчинене особами, які не мають права керування плавучими засобами, ухилення від проходження огляду на стан сп'яніння, порушення правил перевезення небезпечних речовин або предметів на морському і річковому транспорті, перевезення ручної кладі понад установлені норми на морському і річковому транспорті, безквитковий проїзд на суднах водного транспорту, порушення правил, спрямованих на забезпечення схоронності вантажів на морському і річковому транспорті, невиконання законних вимог посадових осіб органів морського і річкового транспорту (статті 114, 115, 116, 116-1, 116-2, 116-3, 117, 118, частина перша статті 120, частина третя статті 129, частини п'ята і шоста статті 130, частина друга статті 133, частина перша статті 134, абзац десятий статті 135, статті 136 і 188-15 цього Кодексу). Від імені органів морського і річкового транспорту розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право: 1) за адміністративні правопорушення, передбачені статтею 114, частиною другою статті 133 цього Кодексу, - начальник Головної державної інспекції України з безпеки судноплавства та його заступники, капітан морського порту; 2) за адміністративні правопорушення, передбачені статтею 115 цього Кодексу, - начальник Головної державної інспекції України з безпеки судноплавства та його заступники, капітан морського порту, капітан судна; 3) за адміністративні правопорушення, передбачені статтями 116, 116-1, 116-2, 117, 118, частиною третьою статті 129, частинами п'ятою і шостою статті 130 цього Кодексу, - начальник Головної державної інспекції України з безпеки судноплавства та його заступники, капітан річкового порту; 4) за адміністративні правопорушення, передбачені частиною першою статті 116-3 цього Кодексу, - Головний державний реєстратор флоту України та його заступники; 5) за адміністративні правопорушення, передбачені частиною другою статті 116-3 цього Кодексу, - Головний державний реєстратор флоту України та його заступники, капітан порту; 6) за адміністративні правопорушення, передбачені частиною першою статті 120 цього Кодексу, - начальник Головної державної інспекції України з безпеки судноплавства та його заступники, капітан порту, капітан судна; 7) за адміністративні правопорушення, передбачені частиною першою статті 134 та абзацом десятим статті 135 цього Кодексу, - начальник порту та його заступники, начальник пристані і вокзалу, капітан судна; 8) за адміністративні правопорушення, передбачені статтею 136 цього Кодексу, - начальник порту та його заступники, начальники районів порту (виробничо-перевантажувального комплексу в порту), начальник морського вокзалу та його заступники, капітан судна; 9) за адміністративні правопорушення, передбачені статтею 188-15 цього Кодексу, - начальник Головної державної інспекції України з безпеки судноплавства та його заступники, Головний державний реєстратор флоту України та його заступники. { Стаття 225 із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 3282-11 від 19.12.86, Законами N 55/97-ВР від 07.02.97, N 352-XIV ( 352-14 ) від 23.12.98, N 2342-III ( 2342-14 ) від 05.04.2001; в редакції Закону N 2686-III ( 2686-14 ) від 13.09.2001; із змінами, внесеними згідно із Законом N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 } Компетенция рыбохраны: Стаття 240. Органи рибоохорони Органи рибоохорони розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов'язані з порушенням правил рибальства та охорони рибних запасів, передбачені статтею 50, частиною третьою статті 85, статтями 86-1, 91-2 і 188-5 цього Кодексу. Від імені органів рибоохорони розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право: керівник спеціально уповноваженого органу виконавчої влади у галузі рибного господарства та його заступники, начальники басейнових управлінь по охороні, відтворенню рибних ресурсів і регулюванню рибальства та їх заступники, начальники відділів рибоохорони зазначених басейнових управлінь, начальники державних інспекцій рибоохорони, старші державні інспектори та державні інспектори рибоохорони. { Стаття 240 із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 2010-11 від 03.04.86, в редакції Закону N 81/96-ВР від 06.03.96, із змінами, внесеними згідно із Законами N 2342-III ( 2342-14 ) від 05.04.2001, N 1122-IV ( 1122-15 ) від 11.07.2003 } Составить протокол имеют право: Стаття 255. Особи, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення У справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221 цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати: 1) уповноважені на те посадові особи: ... органів рибоохорони (статті 85, 85-1, 88-1, стаття 164 - в частині порушення порядку провадження господарської діяльності, пов'язаної з добуванням і використанням риби та інших водних живих ресурсів); ... У справах про адміністративні правопорушення, розгляд яких віднесено до відання органів, зазначених у статтях 222 - 244-17 цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати уповноважені на те посадові особи цих органів. Крім того, протоколи про адміністративні правопорушення мають право складати: ... 3) позаштатний інспектор Головної державної інспекції України з безпеки судноплавства (частини перша, третя, четверта і п'ята статті 116, частина друга статті 116-1, частина третя статті 116-2, частина перша статті 117, стаття 118, частина третя статті 129, частини третя і четверта статті 130); ... 6) громадський інспектор органів рибоохорони (стаття 91-2 в частині порушення правил рибальства і охорони рибних запасів); Стаття 259. Доставлення порушника ... При вчиненні лісопорушень, порушень правил полювання, правил рибальства і охорони рибних запасів та інших порушень законодавства про охорону і використання тваринного світу, якщо особу порушника не може бути встановлено на місці порушення, працівники державної лісової охорони, а в лісах колективних сільськогосподарських підприємств - працівники лісової охорони зазначених підприємств, уповноважені на те посадові особи органів, які здійснюють державний нагляд за додержанням правил полювання, органів рибоохорони, посадові особи інших органів, які здійснюють державний контроль за охороною і використанням тваринного світу, працівники служб охорони територій та об'єктів природно-заповідного фонду, а також працівники міліції можуть доставляти осіб, які вчинили ці правопорушення, у міліцію чи в приміщення виконавчого органу сільської, селищної ради. Доставлення порушника може провадитись також членами громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону, громадськими інспекторами охорони природи, громадськими мисливськими інспекторами, громадськими інспекторами органів рибоохорони та громадськими лісовими інспекторами. Стаття 262. Органи (посадові особи), правомочні здійснювати адміністративне затримання Адміністративне затримання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, може провадитися лише органами (посадовими особами), уповноваженими на те законами України. Адміністративне затримання провадиться: 1) органами внутрішніх справ - при вчиненні дрібного хуліганства, вчиненні насильства в сім'ї, порушення порядку організації і проведення зборів, мітингів, вуличних походів і демонстрацій, при поширюванні неправдивих чуток, вчиненні злісної непокори законному розпорядженню чи вимозі працівника міліції, члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону, а також військовослужбовця чи образи їх, публічних закликів до невиконання вимог працівника міліції, при прояві неповаги до суду, вчиненні незаконного доступу до інформації в автоматизованих системах, порушення правил про валютні операції, правил обігу наркотичних засобів або психотропних речовин, незаконного продажу товарів або інших предметів, дрібної спекуляції, торгівлі з рук у невстановлених місцях, при розпиванні спиртних напоїв у громадських місцях чи появі у громадських місцях у п'яному вигляді, що ображає людську гідність і громадську мораль, у випадках, коли є підстави вважати, що особа займається проституцією, при порушенні правил дорожнього руху, правил полювання, рибальства і охорони рибних запасів та інших порушень законодавства про охорону і використання тваринного світу, при порушенні правил перебування іноземців та осіб без громадянства в Україні і транзитного проїзду через територію України, а також в інших випадках, прямо передбачених законами України; ... Стаття 264. Особистий огляд і огляд речей Особистий огляд може провадитись уповноваженими на те посадовими особами Служби безпеки України, органів внутрішніх справ, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, воєнізованої охорони, цивільної авіації, митних установ і органів прикордонної служби, а у випадках, прямо передбачених законами України, також і інших органів. Особистий огляд може провадитись уповноваженою на те особою однієї статі з оглядуваним і в присутності двох понятих тієї ж статі. Огляд речей може провадитись уповноваженими на те посадовим особами Служби безпеки України, органів внутрішніх справ, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, воєнізованої охорони, цивільної авіації, митних установ, органів прикордонної служби, природоохоронних органів, державними інспекторами з питань інтелектуальної власності, органів лісоохорони, органів рибоохорони, органів, що здійснюють державний нагляд за додержанням правил полювання, а у випадках, прямо передбачених законами України, також і інших органів. При вчиненні порушень законодавства про охорону і використання тваринного світу уповноважені на те посадові особи органів, які здійснюють державний нагляд за додержанням правил полювання, органів рибоохорони, а також працівники міліції, військовослужбовці та працівники Державної прикордонної служби України можуть провадити в установленому порядку огляд транспортних засобів. Огляд речей, ручної кладі, багажу, знарядь полювання і лову риби, добутої продукції, транспортних засобів та інших предметів здійснюється, як правило, у присутності особи, у власності (володінні) якої вони є. У невідкладних випадках зазначені речі, предмети може бути піддано оглядові з участю двох понятих під час відсутності власника (володільця). Про особистий огляд, огляд речей складається протокол або про це робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення або в протоколі про адміністративне затримання. Особистий огляд, огляд речей у митних установах провадиться в порядку, встановленому Митним кодексом України. Стаття 265. Вилучення речей і документів Речі і документи, що є знаряддям або безпосереднім об'єктом правопорушення, виявлені під час затримання, особистого огляду або огляду речей, вилучаються посадовими особами органів, зазначених у статтях 234-1, 234-2, 244-4, 262 і 264 цього Кодексу. Вилучені речі і документи зберігаються до розгляду справи про адміністративне правопорушення у місцях, що їх визначають органи (посадові особи), яким надано право провадити вилучення речей і документів, а після розгляду справи, залежно від результатів її розгляду, їх у встановленому порядку конфіскують, або повертають володільцеві, або знищують, а при оплатному вилученні речей - реалізують. Вилучені орден, медаль, нагрудний знак до почесного звання СРСР, почесного звання Української РСР, Почесної Грамоти і Грамоти Президії Верховної Ради Української РСР, почесного звання України, відзнаки Президента України, після розгляду справи підлягають поверненню їх законному володільцеві, а якщо він невідомий, надсилаються відповідно до Адміністрації Президента України. Вилучені самогон та інші міцні спиртні напої домашнього вироблення, апарати для їх вироблення після розгляду справи підлягають знищенню працівниками міліції. { Частину другу статті 265 виключено на підставі Закону N 2342-III ( 2342-14 )від 05.04.2001 } Про вилучення речей і документів складається протокол або робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення, про огляд речей або адміністративне затримання. При вчиненні порушень, передбачених статтями 174, 190 - 195-4 цього Кодексу ( 80731-10 ), працівник міліції, а при вчиненні правопорушень, передбачених статтями 191, 195 цього Кодексу, - також посадова особа прикордонної служби має право вилучити вогнепальну, пневматичну зброю калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів за секунду та холодну зброю, бойові припаси, електрошокові пристрої і спеціальні засоби. Працівник міліції, посадова особа прикордонної служби має право провести особистий огляд і огляд речей порушника в порядку, встановленому статтею 264 цього Кодексу. До особи, яка вчинила правопорушення під час виконання службових обов'язків, вилучення зброї, особистий огляд і огляд речей застосовується лише у невідкладних випадках. { Частину п'яту статті 265 виключено на підставі Закону N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001 } { Частину шосту статті 265 виключено на підставі Закону N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001 } { Частину статті 265 виключено на підставі Закону N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 } { Стаття 265 із змінами, внесеними згідно з Указами ПВР N 2010-11 від 03.04.86, N 4135-11 від 12.06.87, N 7542-11 від 19.05.89, N 1369-12 від 29.07.91, N 1818-12 від 15.11.91; Законами N 3785-12 від 23.12.93, N 148/96-ВР від 25.04.96, N 323/96-ВР від 12.07.96, N 1685-III ( 1685-14 ) від 20.04.2000, N 2342-III ( 2342-14 ) від 05.04.2001, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001, N 662-IV ( 662-15 ) від 03.04.2003 - набуває чинності 01.08.2003 року, N 1299-IV ( 1299-15 ) від 20.11.2003 } |
25.03.2009, 12:25 | #10 |
Реєстрація: 13.06.2006
Звідки Ви: Кременчуг
Дописи: 130
Дякував: 276
Дякували 5 раз(и) в 4 повідомленнях
|
Спасибо за выдержки с закона.
Да, она зверствует не за рыбалку, а за нахождение на воде. Вот я и спрашиваю, можно ли находиться на воде на гребной лодке не в период навигации??? |
25.03.2009, 13:08 | #11 |
Реєстрація: 21.02.2006
Звідки Ви: г.Киев
Дописи: 364
Blog Entries: 7
Дякував: 334
Дякували 2.275 раз(и) в 112 повідомленнях
|
Да там дело не в том, какая лодка, а в хитросраном начальничке. Он сам устанавливает сроки этой самой своей наФигации, а потом лично шарится по "своему воеводству" и сшибает чего с кого сможет... Сталкиваемся там с ним второй год. В прошлом году пытались говорить по-людски - эффекта ноль. В этом году открыто послали на.... Результат тот же.
|
25.03.2009, 13:15 | #12 | |
Реєстрація: 10.01.2008
Звідки Ви: Киев, Оболонь
Дописи: 123
Дякував: 205
Дякували 78 раз(и) в 21 повідомленнях
|
Вот статья, которая может относится к вашему случаю:
Стаття 116. Порушення правил по охороні порядку і безпеки руху на річковому транспорті і маломірних суднах Керування судноводіями річковими або маломірними суднами, не зареєстрованими у встановленому порядку, або такими, що не пройшли технічного огляду, або не несуть бортових номерів і позначень, або мають несправності, з якими заборонено їх експлуатацію, або переобладнаними без відповідного дозволу, або з порушенням правил завантаження, норм пасажиромісткості, обмежень по району та умовах плавання - тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Порушення судноводіями річкових суден правил руху і стоянки суден у плесі, на рейдах і в портах, буксирування составів і плотів, подачі звукових і світлових сигналів, несення суднових вогнів і знаків, правил навантаження і розвантаження суден, а також пошкодження портових і гідротехнічних споруд та обладнання - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі від чотирьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування судном на строк до одного року. Перевищення судноводіями маломірних суден установленої швидкості руху, недодержання вимог навігаційних знаків, умисне зупинення або стоянка судна в заборонених місцях, пошкодження гідротехнічних споруд або технічних засобів і знаків судноплавної і навігаційної обстановки, порушення правил маневрування, подачі звукових сигналів, несення бортових вогнів і знаків - тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування маломірним судном на строк до одного року. Керування річковим або маломірним судном особою, яка не має права керування цим судном, або передача керування таким судном особі, яка не має права керування, - тягнуть за собою накладення штрафу від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Порушення судноводіями маломірних суден інших правил користування маломірними суднами - тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Під маломірними суднами у частинах першій, третій, четвертій і п'ятій статті 116, частині другій статті 116-1, частині третій статті 116-2, частині першій статті 117, статті 118, частині третій статті 129, частині п'ятій статті 130 цього Кодексу слід розуміти самохідні судна з головними двигунами потужністю менш як 75 к.с. (55 кВт) і несамохідні судна та парусні судна валовою місткістю менш як 80 регістрових тонн (або одиниць), а також моторні судна незалежно від потужності двигунів, але валовою місткістю не більш як 10 регістрових тонн (або одиниць) та несамохідні судна (гребні човни вантажопідйомністю 100 і більше кілограмів, байдарки - 150 і більше кілограмів та надувні судна - 225 і більше кілограмів), що належать громадянам. ИМХО единственное, что вам могли вменить, это з порушенням обмежень по району та умовах плавання. Район и условия плавания, я думаю, указаны в Судовом билете. К условиям относится видимо высота волны. В Правилах судноплавства на внутрішніх водних шляхах України я сейчас не нашел запрета выходитьь на воду вне периода навигации на маломерном судне. Но, внимание!!! если ваше маломерное судно не соответствует пораметрам, изложенным в полседнем абз. 116 КУоАП, то привлечение вас по статьям, указанным в этом абзаце, к админответственности я бы назвал незаконным. Добавлено через 1 минуту Цитата:
|
|
25.03.2009, 13:44 | #14 | |
Реєстрація: 10.01.2008
Звідки Ви: Киев, Оболонь
Дописи: 123
Дякував: 205
Дякували 78 раз(и) в 21 повідомленнях
|
Цитата:
Стаття 254. Складення протоколу про адміністративне правопорушення Про вчинення адміністративного правопорушення складається протокол уповноваженими на те посадовою особою або представником громадської організації чи органу громадської самодіяльності. Протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності. Протокол не складається у випадках, передбачених статтею 258 цього Кодексу. Но даже если изначально и не складається протокол, то Стаття 258. Випадки, коли протокол про адміністративне правопорушення не складається Протокол не складається в разі вчинення адміністративних правопорушень, передбачених статтями 70, 73, 77, частинами першою та третьою статті 85, статтею 153, якщо розмір штрафу не перевищує трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, статтею 107 (у випадках вчинення правопорушень, перелічених в частині третій статті 238) частиною третьою статті 109, статтями 110, 115, частинами першою, третьою і п'ятою статті 116, частиною третьою статті 116-2, частинами першою і третьою статті 117 (при накладенні адміністративного стягнення у вигляді попередження на місці вчинення правопорушення), статтями 118, 119, статтями 134, 135 цього Кодексу, якщо особа не оспорює допущене порушення і адміністративне стягнення, що на неї накладається. ... У випадках, передбачених частиною першою цієї статті, уповноваженими органами (посадовими особами) на місці вчинення правопорушення виноситься постанова у справі про адміністративне правопорушення відповідно до вимог статті 283 цього Кодексу. Якщо під час складання постанови у справі про адміністративне правопорушення особа оспорить допущене порушення і адміністративне стягнення, що на неї накладається, то уповноважена посадова особа зобов'язана скласти протокол про адміністративне правопорушення відповідно до вимог статті 256 цього Кодексу. Цей протокол є додатком до постанови у справі про адміністративне правопорушення. Постанова у справі про адміністративне правопорушення складається у двох екземплярах, один з яких вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності. Поэтому требуем свой экземпляр. И протокола и постановы. Не выдает - не подписываем. А уж с ними обращаемся в зависимости от... Вплоть до суда с просьбой открыть уголовное дело по злоупотреблению ил превышению. В общем, устраиваем ему веселую жизнь. Ну это конечно если он действительно злоупотребил/нарушил, или Вы не совершали админправонарушения. |
|
25.03.2009, 14:21 | #15 | |
Реєстрація: 13.06.2006
Звідки Ви: Кременчуг
Дописи: 130
Дякував: 276
Дякували 5 раз(и) в 4 повідомленнях
|
Цитата:
Мы нарушили в тот день, лодка была без регистрации, мотор тоже, прав на управление не было. Но, хотелось бы знать, если б я был на лодке на веслах, было бы это законно или нет? Хочется таких деятелей ставить на место и знать свои права. |
|
25.03.2009, 15:59 | #17 | |
Реєстрація: 13.06.2006
Звідки Ви: Кременчуг
Дописи: 130
Дякував: 276
Дякували 5 раз(и) в 4 повідомленнях
|
Цитата:
чем все заканчивалось? он с ментом ездит? я пытался с ним говорить по-человечески, он и слушать не хочет. |
|
|
|
|