|
![]() |
Лодки, моторы
|
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
|
![]() |
#1 | |
Реєстрація: 03.03.2019
Звідки Ви: Київ
Дописи: 29
Дякував: 12
Дякували 29 раз(и) в 10 повідомленнях
|
Цитата:
Справа в тому,що в моєму випадку витік оливи відбувався у верхній частині двигуна.Про це свідчать заляпані маховик,шестерні,ремінь ГРМ,блок керування двигуном електропроводка. Моя думка,що сервісмени-"професіонали" з АВС моторс повинні такі питання як витік оливи вирішувати за одні відвідини споживачем сервісцентру. Тим паче дивно,що якийсь Гусар в гаражі може знайти,усунути несправність та налагодити чьоткий Япійський механізм,а авторизований центр-ні. Обмовлюсь ще раз.Всі роботи,у всіх чотирьох гарантійних випадках виконувались спеціалістами АВС моторс.Результат їх роботи-справа в суді і моя зневіра у виробі. Можна списати на якусь мою заангажованість як зацікавленої сторони-але хто хоче опинитись на моєму місці,без грошей,без мотора і саме головне з думкою про ненадійність нового човнового двигуна що може підвести в любий час??? Реальна причина витоку оливи(на мою думку) до сих пір сервісним центром не встановлена. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Реєстрація: 22.02.2010
Звідки Ви: Киев
Дописи: 293
Дякував: 72
Дякували 121 раз(и) в 82 повідомленнях
|
То-же склоняюсь, что никто не менял блок, в лучшем случае заварили и проточили, а так как не выдержали температурный режим то снова порвало. Теперь действительно менять уже поднимает много вопросов, так как деньги поделены и розданы.
Теперь только суд и попытка возврата мотора, а хозяину денег. Или по обоюдке провести нормальный ремонт при представителе хозяина. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|