|
![]() |
<Отчеты> | <Барахолка> | <Общалка, Объявления> | <Галерея> | <<Дневники>> |
Лодки, моторы
|
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#21 |
Реєстрація: 24.03.2014
Звідки Ви: Одесса/Киев
Дописи: 746
Дякував: 206
Дякували 544 раз(и) в 179 повідомленнях
|
Я ж писал лафет есть, но теперь не будет. Так бы ходил на колибри 360Д и горя б не знал. Если не считать ненавистные колибривские клапана с резьбой, то лодка супер
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Реєстрація: 17.02.2018
Звідки Ви: Краматорск
Дописи: 84
Дякував: 31
Дякували 42 раз(и) в 21 повідомленнях
|
Приветствую, покупай винд, альтернативы нет ты прав, только следи за качеством изготовления оно у них хромает, еще совет бери в 900ой шкуре, она качественней ну и легче соответственно, я свой продал, обстоятельства, не уверен что еще раз возьму нднд, матрас он и в африке матрас, прокатись по волне сам все поймешь,15ха для него в самый раз и насос не забудь двухступенчатый. У нас нднд не умеют делать, задумка хороша , но качество дерьмовое, навигатор пытался , но на должный уровень к сожалению не вышел. Будут вопросы с удвольствием отвечу, откатал 3 сезона на винде под 15хой, если бы не война наверное не продал бы, но бриг пайолный мне нравился больше.
|
![]() |
![]() |
4 користувачів подякували |
![]() |
#23 |
Реєстрація: 27.04.2009
Звідки Ви: г.Киев, Дарница.
Дописи: 146
Дякував: 246
Дякували 278 раз(и) в 32 повідомленнях
|
А можно по-подробней по поводу "качество хромает". Интересно узнать, на что обратить внимание? А то не понятно, пишите, что качество дерьмовое, а потом "если б не война, то не продал бы". У меня Винд в 1100 ПВХ (так получилось) и пока недостатков качества ткани не заметил. У 900 преимуществ 2 - вес и податливость в холодную погоду. Здесь более важен сам материал и где он произведен.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Реєстрація: 27.01.2016
Звідки Ви: КИЕВ
Дописи: 525
Дякував: 277
Дякували 295 раз(и) в 148 повідомленнях
|
![]() Цитата:
З капітаном в 120 кіл . 3 тіла - впевнений гліс . Так шо їде ріб під пятнахою ))) Але повністю розкрив я його під 30ю ))) . Але коштує він зараз як 4 нднд ) і під 15 я б його не брав ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Реєстрація: 27.01.2016
Звідки Ви: КИЕВ
Дописи: 525
Дякував: 277
Дякували 295 раз(и) в 148 повідомленнях
|
Цитата:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Pasha
Реєстрація: 21.02.2006
Звідки Ви: Київ.
Дописи: 17.018
Images: 8
Дякував: 5.238
Дякували 17.372 раз(и) в 5.043 повідомленнях
|
На взаєм, Друже!
Є ріб а є ріб. Про що самє говоримо? Про ріб? Або про ріб? Можна їхати, а можна їхати. Та й двигун - п"ятнахи дуже різні бувають. Дуже. Ось воно, ключове. Різниця в тому, що той ріб, про котрий я казав, був з поперечними реданами, та тягнув на самій малокубатурній "п"ятнахе", з архаїчной дефлекторною продувкою (М15) чотирьох (з капітаном звісно). І навіть в думках не було вішати йому на хвоста 30. Кацапси вішали, самий легенький М30. По пам"яті було 71кмч, далі чомусь вирішили "не ехать, хотя еще было куда" (с) ![]() Тому повертаємось до початку - про що саме говоримо? 41кмг під 15, навіть малокубатурною - це для ріба не швидкість. Він саме "розкривається" після 50+ кмг. Про що ти сам і сказав - 15 "іхав", та потім коняка чомусь різко підріс у холці, рівно в два рази. Так чому ![]() Востаннє редагував Оzzy: 09.01.2024 о 09:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Реєстрація: 28.09.2009
Звідки Ви: Киев - Коростышев
Дописи: 1.835
Дякував: 3.541
Дякували 2.290 раз(и) в 756 повідомленнях
|
Поясніть вашу думку, колега. Якщо з заду в одне рильце краще не буває. А ручки на носі значно програють у вантажопідйомності литим, для човна з важким двигуном саме те, а для малого човна з мотовеслом я би з вами погодився. В мене на великому човні так само, на малому м'які.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Реєстрація: 04.06.2010
Звідки Ви: Одесса
Дописи: 545
Дякував: 94
Дякували 120 раз(и) в 46 повідомленнях
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Реєстрація: 19.05.2007
Звідки Ви: Запоріжжя
Дописи: 2.703
Images: 3
Дякував: 1.250
Дякували 4.810 раз(и) в 658 повідомленнях
|
то там 100 грамм то там 100 грамм
![]() А что с ними случилось? Важна площадь склеивания и прочность материала. Я лодку нднд юзал как правило в холодное время....и привозил в сумке. Поэтому для удобного сворачивания все лишнее и неудобное нафиг. Перед навигатором был компасс нднд. ЕГО НЕРЕАЛЬНО было свернуть при ноле градусов. Толщина балонов и дна делала этот процесс отвратительным. Востаннє редагував Мike: 12.02.2024 о 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Реєстрація: 28.09.2009
Звідки Ви: Киев - Коростышев
Дописи: 1.835
Дякував: 3.541
Дякували 2.290 раз(и) в 756 повідомленнях
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Реєстрація: 28.09.2009
Звідки Ви: Киев - Коростышев
Дописи: 1.835
Дякував: 3.541
Дякували 2.290 раз(и) в 756 повідомленнях
|
Цитата:
По поводу розборки човна в холодну пору року був Пелікан Б-260 із 750 ПВХ отой розбирався на раз два, але 360 НДНД з такого матеріалу стрьомна тема ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Реєстрація: 19.05.2007
Звідки Ви: Запоріжжя
Дописи: 2.703
Images: 3
Дякував: 1.250
Дякували 4.810 раз(и) в 658 повідомленнях
|
Цитата:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Реєстрація: 28.09.2009
Звідки Ви: Киев - Коростышев
Дописи: 1.835
Дякував: 3.541
Дякували 2.290 раз(и) в 756 повідомленнях
|
Ще не відірвав
![]() Востаннє редагував dddnew: 13.02.2024 о 16:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Параметри теми | |
Параметри перегляду | |
|
|