|
![]() |
Моторы из Китая Парсун, Фишер, Сейл и прочие. Эксплуатация, Ремонт, Тюнинг. |
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
|
![]() |
#1 | |
Реєстрація: 25.10.2014
Звідки Ви: Київ. Диктор і звукорежисер в своїй студії.
Дописи: 16
Дякував: 623
Дякували 113 раз(и) в 6 повідомленнях
|
Цитата:
Справедливість існує - після встановлення гідрокрила ситуація виправился повністю. Оскільки заїзд був пробний, крило було встановлено тимчасово, був пізній вечір і темно, то не робив ні фото ні відео. Зроблю стаціонарно, перепровірюся - відзвітую з картинками. |
|
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
oleh007 (18.09.2021)
|
![]() |
#2 |
Реєстрація: 05.12.2007
Звідки Ви: Бородянка Киевской обл.
Дописи: 541
Images: 2
Дякував: 696
Дякували 897 раз(и) в 223 повідомленнях
|
антикавітаційна плита в катамарана має бути над водою під час глісирування , бо кавітації немає, тому треба підняти мотор , а не навпаки чим далі пхати його у воду [[Ссылки только членам профсоюза. ]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Реєстрація: 25.10.2014
Звідки Ви: Київ. Диктор і звукорежисер в своїй студії.
Дописи: 16
Дякував: 623
Дякували 113 раз(и) в 6 повідомленнях
|
Цитата:
Глісірування? В катамарана вагою 50+ кг, довжиною 3.90, плюс два пасажири? З мотором в 3 кінські сили? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Реєстрація: 05.12.2007
Звідки Ви: Бородянка Киевской обл.
Дописи: 541
Images: 2
Дякував: 696
Дякували 897 раз(и) в 223 повідомленнях
|
Плита що знаходиться у воді створює додатковий опір в любому режимі.
Ви пробували піднімати мотор? От коли спробуєте скажете мені х...ня не допомогло стало ще гірше. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Параметри теми | |
Параметри перегляду | |
|
|