|
![]() |
<Отчеты> | <Барахолка> | <Общалка, Объявления> | <Галерея> | <<Дневники>> |
Эхолоты, GPS-навигаторы, Метеостанции, Предсказатели клева
|
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#161 |
Реєстрація: 27.11.2010
Звідки Ви: г.Винница
Дописи: 1.043
Дякував: 9
Дякували 1.024 раз(и) в 451 повідомленнях
|
Если это лифер,то для чего пять банок?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Реєстрація: 12.01.2010
Звідки Ви: Львів
Дописи: 870
Images: 1
Дякував: 712
Дякували 1.465 раз(и) в 324 повідомленнях
|
Тому, що п'ять краще, ніж чотири!) А якщо серйозно, то я сам вже задумався, що я виграю? Ніби номінальна ємність 25аг залишається та сама, вольтаж вищий це ок для гармінів, але й відсікання відбувається не при 11 вольтах, коли вирубається прилад, а при 12.5, щоб не стався перерозряд батареї. Так що погоджуюсь: питання дискутивне. З іншого боку, 3.2в х 4банки=12.8в, просідання до 11в мінімальних це 1,8в. А 3.2в х 5банок =16в, просідання до 12.5в мінімальних це 3.5в. Тобто час роботи акумулятора збільшується. Якось так. Можливо, я помиляюсь.
Востаннє редагував oleh007: 20.03.2021 о 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Реєстрація: 12.01.2010
Звідки Ви: Львів
Дописи: 870
Images: 1
Дякував: 712
Дякували 1.465 раз(и) в 324 повідомленнях
|
Все ви бачите) плата бмс їде, розводка під неї зроблена. Але по великому рахунку вона на потрібна: відсікання при розрядці виставляється на ехолоті, а правильно зарядити і відбалансувати вміє правильний зарядний пристрій. 6-піновий роз'єм для балансування передбачений. Насправді, балансування бмскою не зовсім ефективне, зарядние це робить краще.
|
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
neo901 (22.03.2021)
|
![]() |
#165 |
Реєстрація: 18.09.2014
Звідки Ви: Черкассы
Дописи: 83
Дякував: 0
Дякували 2 раз(и) в 2 повідомленнях
|
аккум
Всим привіт.Підскажіть будь ласка аккумулятор для Garmin EchoMAP UHD 92sv, ловлю на квок, включений цілий день. Можливо хто з форумчан збирає LiFePO4 ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Реєстрація: 12.01.2010
Звідки Ви: Львів
Дописи: 870
Images: 1
Дякував: 712
Дякували 1.465 раз(и) в 324 повідомленнях
|
Якщо квок, то я так розумію, що про температури, наближені до нуля, мова не йде. Тому можна збирати не ліфепо, а літієву батарею. Це суттєво дешевший і легший варіант. При споживанні 1,5А на світловий день в 12 год (літом) вам потрібен акумулятор ємністю 18аГ. Якщо брати до уваги, що у більшості акумуляторних батарей на ринку реальна ємність нижча за заявлену, треба брати 20 а ще краще 30аГ. Це коштуватиме 600-900грн плюс зарядне до нього 300 грн. З мінусів-довго заряджається.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Реєстрація: 09.10.2011
Звідки Ви: одесская область
Дописи: 146
Дякував: 3
Дякували 34 раз(и) в 18 повідомленнях
|
Цитата:
ида... я бы литийион в лодку бы не брал... стремно.. литий железо - да..собрал сам,ничего сложного |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Реєстрація: 25.01.2009
Звідки Ви: kyiv. darnitsky rayon
Дописи: 1.265
Дякував: 119
Дякували 272 раз(и) в 147 повідомленнях
|
ххх
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Реєстрація: 18.09.2014
Звідки Ви: Черкассы
Дописи: 83
Дякував: 0
Дякували 2 раз(и) в 2 повідомленнях
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Реєстрація: 09.10.2011
Звідки Ви: одесская область
Дописи: 146
Дякував: 3
Дякували 34 раз(и) в 18 повідомленнях
|
да выше чел привел в пример как он собрал.... у мня просто коробка другая
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Реєстрація: 25.01.2009
Звідки Ви: kyiv. darnitsky rayon
Дописи: 1.265
Дякував: 119
Дякували 272 раз(и) в 147 повідомленнях
|
ххх
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Реєстрація: 12.01.2010
Звідки Ви: Львів
Дописи: 870
Images: 1
Дякував: 712
Дякували 1.465 раз(и) в 324 повідомленнях
|
[[Ссылки только членам профсоюза. ][[Ссылки только членам профсоюза. ] ось найпростіша схема 1. паятись до банок досить потужним паяльником, щоб встигнути припаяти за 3-5секунд. акумулятори не люблять перегріва 2. прокласти банки між собою смужками вспіненого пвх чи чимось подібним, щоб не стукались між собою і мали зазори 2-3мм для вентиляції 3. корпус на вибір, можна з таких [[Ссылки только членам профсоюза. ] головне, щоб був досить міцний і водонепроникний. і добре все порозпирати всередині якимось поролоном, щоб не бовталось, але лишались пустоти для охолодження. До BMS плати підпаювати контакти від банок в послідовності від мінуса до плюса, інакше плата піде в захист. Все. Востаннє редагував oleh007: 21.11.2021 о 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Реєстрація: 27.11.2010
Звідки Ви: г.Винница
Дописи: 1.043
Дякував: 9
Дякували 1.024 раз(и) в 451 повідомленнях
|
Только эту плату нужно подключать на р-. Тогда она получится симметричная.с- исключить
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Реєстрація: 12.01.2010
Звідки Ви: Львів
Дописи: 870
Images: 1
Дякував: 712
Дякували 1.465 раз(и) в 324 повідомленнях
|
А як тоді вона захищатиме від перезаряду? Я розумію, що зарядний пристрій виконує цю ф-цію, але не знаю, чи всі зарядки її мають. І чи не може статись перезаряд при живленні від генератора мотора? (теж розумію, що малореально, але все ж). Які переваги такого підключення?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Реєстрація: 12.01.2010
Звідки Ви: Львів
Дописи: 870
Images: 1
Дякував: 712
Дякували 1.465 раз(и) в 324 повідомленнях
|
треба порадитись, бо сам не шарю: в колеги ліфер, на бмс плату приходить 17 вольт, на виході 4 вольта. це кирдик платі? через що це могло статись і наскільки в принципі ці плати надійні?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Реєстрація: 27.11.2010
Звідки Ви: г.Винница
Дописи: 1.043
Дякував: 9
Дякували 1.024 раз(и) в 451 повідомленнях
|
При неправильном подключении b1 b2 b3 b4 плату можно сжечь сразу. При достижении 14 6 вольта плата отключает батарею. Пусть хоть 20 Вольт подаётся.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Реєстрація: 27.11.2010
Звідки Ви: г.Винница
Дописи: 1.043
Дякував: 9
Дякували 1.024 раз(и) в 451 повідомленнях
|
При симметричном подключении можно подавать больший ток при зарядке.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Параметри теми | |
Параметри перегляду | |
|
|