Назад   ОБЩАЛКИ ДОМА РЫБАКА > Капитан > Лодки, моторы
<Отчеты> <Барахолка> <Общалка, Объявления> <Галерея> <<Дневники>>

Примітки

Лодки, моторы
Катера, лодки, моторы

Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 18.12.2024, 11:59   #1
Коротов Сергей
 
Реєстрація: 19.05.2006
Звідки Ви: :(
Дописи: 2.160
Дякував: 906
Дякували 4.187 раз(и) в 802 повідомленнях
Підключення акума LiFePo4 до мотора на комплектуючих з Алі

Доброго дня всім.
Збираю новий човен і стало питання зробити електро схему з акумом LiFePo4 (ліфер) по схемі 4S і зарядкою від генератора двигуна.
Човен невеликий, тому двигун на румпелі 20 сил, стартер ручний, генератор 12V, 6A, 80W. На моторі вже стоїть стабілізатор напруги.
Тобто стартовий акум не потрібен! Буде акум 50 - 70 Ah.
Встановлена якірна лебідка 130W + ехолот 9" + освітлення.
Тепер треба це все об'єднати. Хочеться зробити красиво на готових модулях
На Алі купа всякого різного... а от досвіду і повного розуміння застосування цього різноманіття в едину схему немає
Для вирівнювання напруги, щоб не скакала залежно від оборотів двигуна купив таку приблуду
"Зарядное устройство для лодки, зарядное устройство для системы с двумя аккумуляторами"
[[Ссылки только членам профсоюза. ]
Але є розуміння, що для коректної зарядки ліфера необхідно щось ще між цією приблудою з Алі і ліфером.
Хто може підказати, який готовий блок купити на Алі і вставити в схему? Решта електро розводки проблем не становить, там все просто
Дякую
Коротов Сергей зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
hooker (19.12.2024)
Старий 19.12.2024, 13:18   #2
bizonUA
 
Аватар для bizonUA
 
Реєстрація: 14.08.2020
Звідки Ви: Киев. Нивки
Дописи: 68
Дякував: 55
Дякували 213 раз(и) в 47 повідомленнях
Если LiFePo4 со своей встроенной БМС, то больше ничего не надо.
Если LiFePo4 - конструктивно только 4 ячейки, то при напряжении DC-DC 13.8В достаточно прикупить активный балансир (индуктивный (1А) или конденсаторный (5А)).
Если напряжение DC-DC 14,5В - брать еще БМС.
bizonUA зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
Старий 20.12.2024, 22:13   #3
Оzzy
Pasha
 
Аватар для Оzzy
 
Реєстрація: 21.02.2006
Звідки Ви: Київ.
Дописи: 17.018
Images: 8
Дякував: 5.238
Дякували 17.372 раз(и) в 5.043 повідомленнях
Цитата:
Допис від Коротов Сергей Переглянути допис
двигун на румпелі 20 сил, стартер ручний, генератор 12V, 6A, 80W. На моторі вже стоїть стабілізатор напруги.

Який саме двигун? Може так статися, що стабілізатор виявиться банальним діодним мостом, і тоді на його виході, без суттєвого навантаження, легко може буде до 70 Вольт...
Оzzy зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
bizonUA (22.12.2024)
Старий 22.12.2024, 01:02   #4
bizonUA
 
Аватар для bizonUA
 
Реєстрація: 14.08.2020
Звідки Ви: Киев. Нивки
Дописи: 68
Дякував: 55
Дякували 213 раз(и) в 47 повідомленнях
Цитата:
Допис від Оzzy Переглянути допис
Який саме двигун? Може так статися, що стабілізатор виявиться банальним діодним мостом, і тоді на його виході, без суттєвого навантаження, легко може буде до 70 Вольт...
Гм. Проверить не помешает!!!
Но, DC-DC преобразователь автора чуть ток на себя потребляет даже на холостом режиме, его заявленная верхняя планка - 36В.

Спасибо за замеченную проблему по входу!!!

P.S. Если затруднительно мерять/проверять - подключить параллельно входу DC-DC преобразователя галогеновую (любую) лампу (нагрузку) 20-100 Вт с выключателем (будет балласт/индикатор нагрузки/доп.свет).

Востаннє редагував bizonUA: 22.12.2024 о 01:19.
bizonUA зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 22.12.2024, 22:26   #5
Коротов Сергей
 
Реєстрація: 19.05.2006
Звідки Ви: :(
Дописи: 2.160
Дякував: 906
Дякували 4.187 раз(и) в 802 повідомленнях
Двигун такий собі... Парсун 13.5, 4 такти. Взяв тому, що карбюраторний. Одразу перед продажем поставили туди простенький стабілізатор. Двигун запускали один тільки раз, перед продажем в бочці. Міряли напругу, скакала до 19 вольт.
Але я вже приняв рішення забити на зарядку від двигуна. І генератор слабий, і заморочення того не варте. Буде акум ліфер на 100 Аг для лебідки, світла і т.п, а для ехолота і так є на 25 Аг літій... ще зроблю можливість під'єднати ехолот при потребі до основного акума. А від генератора зроблю просто як аварійне живлення для світла і на тому заспокоюсь.
Дякую всім.
Мініатюри долучень
Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  20241222_095342.jpg
Переглядів: 47
Розмір:  93,8 КБ
ID:	998090   Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  20241222_095418.jpg
Переглядів: 46
Розмір:  85,0 КБ
ID:	998091  
Коротов Сергей зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 23.12.2024, 10:59   #6
Оzzy
Pasha
 
Аватар для Оzzy
 
Реєстрація: 21.02.2006
Звідки Ви: Київ.
Дописи: 17.018
Images: 8
Дякував: 5.238
Дякували 17.372 раз(и) в 5.043 повідомленнях
Ну, як і казав, то не стабілізатор, і 19Вольт далеко не верхня межа...
Оzzy зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 23.12.2024, 11:06   #7
Коротов Сергей
 
Реєстрація: 19.05.2006
Звідки Ви: :(
Дописи: 2.160
Дякував: 906
Дякували 4.187 раз(и) в 802 повідомленнях
Цитата:
Допис від Оzzy Переглянути допис
Ну, як і казав, то не стабілізатор, і 19Вольт далеко не верхня межа...
Тобто на ABCmotors херню встановили?
[[Ссылки только членам профсоюза. ] ніби це воно....
Коротов Сергей зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 24.12.2024, 00:28   #8
Оzzy
Pasha
 
Аватар для Оzzy
 
Реєстрація: 21.02.2006
Звідки Ви: Київ.
Дописи: 17.018
Images: 8
Дякував: 5.238
Дякували 17.372 раз(и) в 5.043 повідомленнях
Я не хочу розбиратися, хто та що встановлював. Просто задам питання. Можлива ситуація, коли при встановленому повноцінному стабілізаторі, з Ваших же слів, були зафіксовані скачки напруги до 19В? Якщо можлива, то друге питання - а де тоді стабілізація?

На приведеному лінку зображено китайську промисел-підробку, з назвою "стабілізатор", в описі, до речі, фігурує значення максимальної напруги на виході 14Вольт. 14. Не 19. Можу привести її схему, бо розбирав її.. То навіть не чотири діоди повноцінного мосту по схемі Греца...

Востаннє редагував Оzzy: 24.12.2024 о 00:43.
Оzzy зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
2 користувачів подякували
hooker (25.12.2024), Lomakin (29.12.2024)
Старий 25.01.2025, 12:52   #9
polisa7
 
Реєстрація: 05.04.2024
Звідки Ви: Львів
Дописи: 3
Дякував: 0
Дякували 0 раз(и) в 0 повідомленнях
Цитата:
Допис від Коротов Сергей Переглянути допис
Доброго дня всім.
Збираю новий човен і стало питання зробити електро схему з акумом LiFePo4 (ліфер) по схемі 4S і зарядкою від генератора двигуна.
Човен невеликий, тому двигун на румпелі 20 сил, стартер ручний, генератор 12V, 6A, 80W. На моторі вже стоїть стабілізатор напруги.
Тобто стартовий акум не потрібен! Буде акум 50 - 70 Ah.
Встановлена якірна лебідка 130W + ехолот 9" + освітлення.
Тепер треба це все об'єднати. Хочеться зробити красиво на готових модулях
На Алі купа всякого різного... а от досвіду і повного розуміння застосування цього різноманіття в едину схему немає
Для вирівнювання напруги, щоб не скакала залежно від оборотів двигуна купив таку приблуду
"Зарядное устройство для лодки[[Ссылки только членам профсоюза. ] зарядное устройство для системы с двумя аккумуляторами"
[[Ссылки только членам профсоюза. ]
Але є розуміння, що для коректної зарядки ліфера необхідно щось ще між цією приблудою з Алі і ліфером.
Хто може підказати, який готовий блок купити на Алі і вставити в схему? Решта електро розводки проблем не становить, там все просто
Дякую
ця штука дуже гріється, те що заявлено потіжність там і близько немає але якщо з розумом користуватись, то варіант нормальний
polisa7 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Відповідь




Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.





Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 16:33.

vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010

Без ГМО Kapitan.ua mirrybolova.com.ua
Лодочные моторы на motor.com.ua