Примітивний спосіб напресування 4-х пінового гальмівного блоку на полегшену шпулю від "Avail". Можливо комусь пригодиться.

Спробую описати процес який сам по собі не складний, але вимагає акуратності і відчуття міри. Отже, важливо при закріплені торцевих головок в комплексі з шпулею і гальм. блоком виставити таким чином, щоб внутр. частина цих головок не дотикалася штоку і максимально центрувалася на шпулі з одного боку і блоку з іншого. Крім того, при напресуванні важливо з відчуттям дозув. сили крутити ручку тисків, щоб не продавити пластиковий блок нижче посадочного місця(характерне потовщення на штоку шпулі). Отже, я часто знімав і перевіряв візуально після легенького прокруту- ставив на місце в тиски і все заново. Коронка блоку має сидіти врівень з мет. виступом на шпулі, що вказує на завершення процесу. Використовував торцеві головки(як оптимальні) подовжена і коротка №7;№9. Можна використати і різноманітні трубки відповідних діаметрів головне, щоб вони були ідеально
торцовані("в центрах"-на верстаті) з обох боків. Невідповідність паралельних площин може бути причиною перекосу коронки гальм. блоку при напресуванні. Це важливий момент і не варто ним нехтувати. Нижче подані фото у процесі доповнять вищесказане.

З пов.