Перегляд одного допису
Старий 27.11.2013, 15:40   #815
RAT
 
Аватар для RAT
 
Реєстрація: 12.01.2010
Звідки Ви: Lviv, Ukraine
Дописи: 264
Дякував: 1.423
Дякували 472 раз(и) в 154 повідомленнях
MC Spool for ScorpionXT1501

Примітивний спосіб напресування 4-х пінового гальмівного блоку на полегшену шпулю від "Avail". Можливо комусь пригодиться. Спробую описати процес який сам по собі не складний, але вимагає акуратності і відчуття міри. Отже, важливо при закріплені торцевих головок в комплексі з шпулею і гальм. блоком виставити таким чином, щоб внутр. частина цих головок не дотикалася штоку і максимально центрувалася на шпулі з одного боку і блоку з іншого. Крім того, при напресуванні важливо з відчуттям дозув. сили крутити ручку тисків, щоб не продавити пластиковий блок нижче посадочного місця(характерне потовщення на штоку шпулі). Отже, я часто знімав і перевіряв візуально після легенького прокруту- ставив на місце в тиски і все заново. Коронка блоку має сидіти врівень з мет. виступом на шпулі, що вказує на завершення процесу. Використовував торцеві головки(як оптимальні) подовжена і коротка №7;№9. Можна використати і різноманітні трубки відповідних діаметрів головне, щоб вони були ідеально торцовані("в центрах"-на верстаті) з обох боків. Невідповідність паралельних площин може бути причиною перекосу коронки гальм. блоку при напресуванні. Це важливий момент і не варто ним нехтувати. Нижче подані фото у процесі доповнять вищесказане. З пов.
Долучені зображення
Тип файлу: jpg PIC_0163.jpg (93,0 КБ, 97 переглядів)
Тип файлу: jpg PIC_0164.jpg (82,1 КБ, 100 переглядів)
Тип файлу: jpg PIC_0166.jpg (88,2 КБ, 102 переглядів)
Тип файлу: jpg PIC_0168.jpg (75,2 КБ, 96 переглядів)
Тип файлу: jpg PIC_0171.jpg (80,9 КБ, 99 переглядів)
RAT зараз поза форумом  
4 користувачів подякували
Boreas (07.12.2013), RGB (27.11.2013), vovashka7611 (27.11.2013), Сергей2505 (27.11.2013)