Цитата:
Допис від C-ZAR
Тогда напишу я немного... 
Что не нравится в нынешней Д330:
1.Вёсла, точнее то, как они складываются .............
|
І Я вставлю свої п’ять копійок.
Не знаю як у нових човнах серії baltic, а у старих клапан зливу води був дуже не зручний, пробка на різьбі. Як правило пісок та інший дріб'язковий бруд, який змивається з палуби і концентрується у клапані і при зливі води через технологічний отвір осідає на різьбі. Щоб закрутити зливну пробку необхідно додатково вручну промити різьбу, оскільки пісок підклинює і закручувати пробку дуже незручно.
Сама пелюстка клапана по холодній воді просто дубіла і не працювала як слід.
Як результат, вимушений самостійно усунути цей недолік.
2. Інший, найнеприємніший момент, схема розміщення пайол і з’єднуючого профілю. Так у моєму 310 (а схожу проблему спостерігав і в baltic 350 та 380 ), третя і четверта пайоли сходяться на місці де балони починають звужуватися. В цьому місці під тиском води і хвилі краї Н-профілю починають контактувати з тканиною дна, ефект «заломування». Це виливається спершу у невеличкі вм’ятини, які з часом виливаються у пошкодження верхнього шару ПВХ і корду. Лікував на дружньому сервісі шляхом наклеювання додаткових ПВХ накладок на точку контакту.
3. Ручку спереду!!! Однозначно!!! Не завжди можна скористатися транцевими колесами і човен потрібно переносити. Переносити човен тримаючись за леєр/рим кільце ну дуже незручно і травмонебезпечно.
4. Це скоріше побажання.
4.1. Розміщення уключин та шайб-тримачів леєру теж іноді не додає комфорту. У більшості випадків штатними сидіннями не користуюся і сиджу на балоні. Так от, як не уключина так шайба-тримач леєру муляє у п’яту точку. Може їх якось трохи змістити на зовнішню частину балону.
4.2. Інформацію розміщену на алюмінієвій табличці з транцю перенести на внутрішню сторону балону. Як правило на транець довішується багато різних цяцьок і прибамбасів (нерідко металевих) які при прямому контакті з вибивають(витирають) інформацію з таблички. Її відновлення, як я розумію, доволі складна справа.
Хоча, ймовірно є національні чи міжнародні технічні нормативи (регламенти), які регулюють це питання. Проте деякі київські виробники перейшли на такий формат нанесення паспортної інформації.