Цитата:
Допис від Андрей Безуглый
На лодке написано, какой максимальный мотор можно поставить. Вот его и надо ставить, тем более на такую большую лодку. Все что меньше, потом портит настроение 
|
100%. Підійде те що записано у техпаспорті. Реєструвати його треба ж буде.

Якщо про 4-х тактні, то як не крути 50 к.с. Як правило мотори в діапазоні 40-50 (та і 60) к.с. мають однакову кубатуру. Базовий мотор 50 к.с., 40 к.с. – «придушена» модель, 60 к.с.– форсована. (За умови, що це стандартний РІБ. А якщо назразок brig серії eagle, там завсім інші характеристики і дозволені потужності двигуна)
Для РІБа з його кілеватістю та обводами однозначно брати по максимуму.
Марка – це вже питання релігії. Всі однозначно «найкращі». Параметрів мульйон: кубатура, карбюратор чи інжектор (іноді народ принципово бере карбюратор), кількість циліндрів, редуктор, ціна на витратні матеріали та додаткові приблуди, ремінь чи ланцюг ГРМ, вага мотора, коротше ще той головняк.