Цитата:
Допис від Vasil'
да, турбо 174 коней. 11л/100 став як півроку назад  , коли почистив всю паливну систему і замінив свічі, і почав трохи меньш агресивно їздити (до 3000об/хв і переключаю  ), до того був 12-13.
ні, за ГРМ ціна без роботи (робота десь приблизно 100уе), роліків в мене 5 штук. На СТО де обслуговуюсь (наче не нагріваються на мені  бо ціни їхні порівнюю з Екзістовскими-10% скидка, то на СТО давали навіть трохи кращі) пропонують ставити ремінь фірми Gates + ролики якраз десь за такі гроші (1750грн), а от на іншому СТО пропонували БОШ з роликами за 2200грн  . На що мій кум, який шарить в авто непогано (працює вже років 6-7 на КІА моторс майстром і сам катається довго на Форіку) сказав БОШ не ставити, бо типу гівно.
а "улитка" це шо?  [/LEFT]
|
"турбина - это улитка, только ссука быстрая"

незнаю кто сказал..у меня знакомство с "улиткой" произошло лет в 11, в семье был скай R30 2,0 л. турбо и иногда отец за хорошее поведение двал прокатится по малозагруженной трассе- помню,трудно было по началу со щебенки трогатся, машина шлифовала на первой...да, но по жизни как-то больше имел дело с атмосферниками, кроме турбо-дизелей.. Цена на з/ч на субу конечно не айс, да и 5 роликов немало! если нужны координаты по з/ч, по одесской "яме"(автобазар) могу сбросить в личку..
Цитата:
Допис від Vasil'
У "спорта" - 15? а у якого саме (бенз/диз, об'єм)?
|
скорее всего ,имеется ввиду 2.4 бенз. атмо, турбо только у аиртека, т.е. JDM(Japan Domestic Market)