Перегляд одного допису
Старий 21.09.2012, 14:16   #1658
Vasil'
 
Аватар для Vasil'
 
Реєстрація: 03.04.2006
Звідки Ви: Київ, Троя
Дописи: 2.288
Blog Entries: 2
Дякував: 5.473
Дякували 3.606 раз(и) в 1.060 повідомленнях
Цитата:
Допис від Snake Переглянути допис
много это сколько?? а то смотрю есть варианты за 12 у.е 2004 г.в., а какие они в обслуге и по расходу бензы, х.з...спросить не у кого, в основном все на тоетах ездят...
В мене форік 2л турбо, ручка, 2001р. пробіг 225тис.км, - по трасі якщо завантажений не підзав'язку (2-3 ч. з речами) і топити не більше 105-110км/час можна вийти на 8л/100, (якщо їхати 90, думаю і на 7,5 можна вийти, але мені 90 їхати не комфортно )
по місту якщо не перегазовувати на стартах на світлофорах і не довго стояти в пробка - 10,5-11,5 л/100.
Просто коли чуєш розходи в тих же дизельних Добло, Кенгу і тп по трапсі 5л/100 а по місту 8, то трохи стає сумно
По обслугі.. хз.. дивлячись з чим порівнювати.. Оригінальні запчастини це ясно буде дорого і дуже, а от наприклад з неоригіналу, пару передніх аморів Каяба я купував за 1600грн. передні диски по 350грн, задні амори були дешевше, кажись за 1000-1200 пара.. що ще.. от на свічках економити не варто, краще брати платінові чи ірідійові, а це 100-120+ грн штука, правда вони при нормальному експлотуванні проходять 100+тис.км (так кажуть, сам ще скільки не проїздив ) ну і геморно їх міняти. Ось на днях буду міняти ГРМ - не оригінал з усіма роліками буде коштувати 1750-1800грн.
Взагалі, я цю машинку люблю, хоч іноді по карману і б'є..
Vasil' зараз поза форумом  
Пользователь сказал cпасибо:
-=ash=- (25.09.2012)