Цитата:
Допис від Inor
А вы собственно где в авиацыи углепластик в силовых и несущи конструциях видели? Там кругом алюминь и титановые сплавы.
|
Вoeing 787 Dreamliner. 50% конструкції (по вазі) виготовлено з КМ на основі вуглеволокна. Включно з фюзеляжем і крилом. Причому 2/3 КМ-конструкцій для 787-го виробляють японські компанії Mitsubishi Heavy Industries, Kawasaki Heavy Industries и Fuji Heavy Industries.
787. Крило виготовляє Mitsubishi
Також незабаром з'явиться ще один літак з "чорним"крилом- CS100 канадського авіавиробника Bombardier
Також дуже широко КМ використовуються в малій авіації: планери, дельтаплани, легкі літаки. Такі виробники є і в Києві. Наприклад
http://www.aerola.com.ua