Перегляд одного допису
Старий 05.06.2012, 08:45   #382
BITR
 
Аватар для BITR
 
Реєстрація: 29.10.2007
Звідки Ви: Київ
Дописи: 80
Дякував: 189
Дякували 53 раз(и) в 20 повідомленнях
Цитата:
Допис від Yurok Переглянути допис
У меня есть вопросец по найстройке тормозилок для питчинга.

Вчера очередную тренировку забросов из-за головы и боковым закончил на том, что джиги 4-5 гр. бросал с практически с полностью отпущенной центрефугой и осевиком, поэтому решил попробовать питчинг. Опять траблы... или вообще не летит, или бородит... Как настраивать осевик (больше отпускать или наоборот подтянуть) и центрефугу?
И еще, по самому забросу. Нагружать ли "в ручную" кончик удилища перед забросом аля рогаткой или же просто отпускать приманку и одновременно досылать паловкой? Или можно и так и так
З пітчингом не спіши і все вийде коли відшліфуєш динаміку самого закиду. Рух вудлилища має бути дуже плавним, в цьому основна причина перебіжок. Спочатку просто притримуй приманку, кінчик не навантажуй поки не почне гарно вдаватись. Другий момент це кут вильоту приманки, він має мати не більше 25-30 градусів від дзеркала води, інакше оверран гарантовано. В процесі закиду, коли приманка вже відпущена і летить, твоє завдання далі продовжувати рух вудилища вверх, так щоб траекторія польоту проходила паралельно до води.
При пітчингу осьовий спрощує справу але також сильно вкорочує політ, його реально використовувати хіба якщо приманка достатньо важка. Кидкові тормоза на такій малій швидкості шпулі як правило майже не впливають. Правильна динаміка значно важливіше.

Взагалі, осьовий річ дуже потрібна - в вітряну погоду, особливо коли вітер поривистий це основний засіб запобігання проблем. Ну і як вже казав RGB, якщо приманка не летить спокійно, а в повітрі робить всілякі викрутаси то осьовий рятує. Також, памятаємо що якщо взагалі не вибирати люфт шпулі то можна дуже швидко ухекати головну пару.
BITR зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
4 користувачів подякували
demiurge (05.06.2012), taurrus (05.06.2012), Yurok (05.06.2012), Косячок (02.09.2014)