Цитата:
Допис від Юрій
""1. Певну "силу розрідження" що створюється заднім рез. кілечком на поршні Ви тут-же нівелюєте протилежною дією Штока (3Кг.Пружина + ресиверний тиск на шток)."" - це нівелює розгрузку поршня, бо шток відштовхує поршень від задньої стінки запоршневої камери - це рівноцінно ліквідації розрідження - незалежно від режиму (так мені бачиться).
Спочатку Так! і то через це, що шток піджатий пружиною в 3кГ.
Як тільки заднє Рез.кілечко поршня пройде отвори кільцевого вентиля - Вам прийдеться в кінцевій фазі заряджання тиснути на гарпун з Значно більшим зусиллям і, тим самим, значно підвищити тиск повітря у повітряно-масляній суміші з усіма наслідками.
|
Мы говорим о переднем зацепе! Есть разница в нагрузке на зацеп между ресиверным давлением и давлением в 3кг пружины + ресиверное на шток!