Цитата:
Допис від Mazay
Всем привет.
Есть лодка МКМ по хорошей цене,вот уже договорился о покупке,но она без документов.
Возможно кто то сталкивался с подобным случаем? Подскажите,как правильней сделать регистрацию без документов.Лодка 100% не ворованная,хозяина знаю лично. Спасибо.
Уже перерыл столько сайтов и вижу что тема гнилая,больше гемора чем толку.
Прошлым летом нашол затонувшую лодку,думал поднять.Предположим что поднял,а что дальше,все равно официально не может принадлежать мне?
|
В принципі, можна вийти з цієї ситуації.
Варіант перший. Човен колись був придбаний і був зареєстрований, номерні (і заводські) знаки є. Ідемо в інспекцію (інспекція головного державного реєстратора флоту по місцю реєстрації) і відновлюємо.
Варіант другий. Дуже характерний для сільської місцевості, де човни з роду віку не реєстрували. Скажемо так, у дідуся під тином завалявся човник і щоб добро не пропало дідусь віддав його онуку, а документи ще у 80-х десь засунув.
Дід іде у сільську раду і просить видати довідку, що це його човен, свідками виступають його сусіди. На підставі цієї довідки оформлювалася дарча і щасливий онук пішов і зареєстрував човен.
Варіант третій. Цю історію почув коли стояв у черзі на РОПі і її достовірність не можу гарантувати. Цей спосіб вимагає часу, гарного юриста (для написання правильних заяв із посиланням на відповідні нормативно правові акти), зв’язків у «органах» (щоб не забрали човен), ну і фінансів. Людина випадково знайшла човен під водою. Витягли. Оглянули – в нормальному стані. Далі свідомий громадянин пішов у міліцію і написав (під диктовку юриста) заяву, що так ось так і за таких обставин + свідки і хоче повернути власнику. (На мою думку ще було б варто написати окрему заяву в інспекцію). Далі було подано оголошення в газету, що був знайдений човен (дається опис), готовий повернути законному власнику. Через деякий термін від «органів» було отримано довідку, що власник не знайшовся. Після чого пішов до суду на оформлення права власності.