Цитата:
Допис від vub
есть...и муфта есть... блокировок как у нивы нет...такое есть тока у старых тайиот  ...по расходу мнения учёных разошлись... кто правил в городе 13-15 кто 10-11..шо тоже особо - не феншуй..и как то новый хтрейл мне визуально не нравитса...какойто "корчеватый" ...
|
Понижайок у Ікса ніби-то немає. Принаймні у офіціалів обох поколінь. Муфта є.
А для SL про всяк випадок процитую самого себе з цієї ж теми:
Цитата:
щонайменше, х-трейл в цій статті 2-го покоління і в оголошений бюджет не влазить.
Ось ці статті актуальніші з точки зору бюджету, але непевне, вже прочитані Морпехом
_http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=5116
_http://autoprofi.ua/review/1/46/
_http://www.autosvit.com.ua/Nissan_X-Trail_testview_1710.html
_http://auto.premier.ua/forum/Default.aspx?g=posts&t=20
_http://www.test-drive.kiev.ua/article.php?id=277
|
ще:
Цитата:
Про X-trail дещо можу сказати. Катаюсь з квітня цього (2010 - V.K.) року на іксі Т30: 2,5 АТ коламбія, грудень 2005. брав з пробігом менше 45 тищ. Відповідно за оголошений бюджет він виліз суттєво. Але були варіанти з більшим пробігом, наприклад 120 ткм за 120 тгрн.
З того, що прочитав перед придбанням, можу звернути увагу на те, що варто брати не старішу березня 2004 (якщо не зраджує память) якщо бензинову - там були проблеми з каталізатором, який сипався у двигун. потім пофіксили. крім того, десь тоді ж був рестайл салона, і післярестайловий мені подобається більше.
Особисті враження такі:
за 4,3 ткм середня витрата 12.05 літрів звичайного 95 (переважно - Шелл).
ергономіка і т. ін. дуже суб"єктивно, пересів у нього з ВАЗ 2106.
Грюкає - напевно через колеса 2.2 атмосфери.
Двигун, як сказали друзі, досить тихий. Вони порівнювали з хітрілою Т31-м, але були при цьому не дуже тверезі.
Розганяється нормально, але теж з певною затримкою при кікдауні.
Багажник по повній поки що не тестував, тобто надуваху Харіс 3,5 + двигун ще не перевозив, але планую.
задні сидіння складаються у рівну підлогу і я зі своїм 1,65 см можу там спати вздовж, а не по діагоналі. Але впритик.
Банкою поки-що ні за що не чіплявся.
ІМХО, прохідність має ненайгіршу серед нечесних повних приводів. При цьому, звичайно, вирішують колеса. В мене нові БФгудріч Оллтерайн Т/А 225/70r16. Приклад переїзду броду можна глянути в "Танки грязи не боятся".
Техобслуговування поки-що не робив (так глянув наявність рідин, та й їжджу - відпочиваю після ТАЗа), але на цьому-наступному тижні треба зробити ТО 4 роки.
|
Ну і по сплину цілого року від процитованих постів додам: витрата пального середня за 20ткм 12,5. На трасі вдалося вийти з 10. Це на гудрічах олтеррайн. можливо, шосейка б зекономила якийсь гранчак, але воно того не варте.
Багажник: харіс 3.5м вантажу на складене заднє сидіння (2/3 спинки) вздовж лівого борту. двигун 18 тоха 2Т- поперек ближче до задньої двері. снасті трьох рибацюг поміщаються.
ТО "в гаражах" напевне як у всіх. Міняв колодки по колу, втулки і опори переднього-заднього стабів, натяжний валик ременя. дорого, але нема з чим порівняти. по цінах можу зорієнтувати, але при собі не маю КПК з "бухгалтерією".
Ще із тонкостей вибору Х-трейла Т30 - ЄСП певною мірою покращує прохідність за рахунок симуляції блокування міжколісного диференціалу. При відключнній ЄСП електроніка пригальмовує колесо, яке пробуксовує, але двигун при цьому не "душиться" самою ЄСП. До дива це, звичайно, не призводить, але з діагоналки вилізти дозволяє. Комплектації без ЄСП (а таких більшість) цим похизуватись не можуть.
атвомат, а він у мене 4-ступінчатий, певною мірою заміняє понижаючий ряд, плюс на двигуні 2,5 певною мірою економить щеплення.
Плюс пару цитат себе любого з "Танки грязи..."
та