Фрикціон котушки відіграє роль "слабкої ланки" в системі гак-повідець-основна жилка-котушка-вудлище. Тому і налаштовувати його треба з урахуванням міцності інших складових системи. Далі вверх за показником міцності я б розташував повідець, потім гак. А вудлище з котушкою з самого початку повинні бути міцнішими за інші елементи снасті. Не варто ставити повідець з розривом у 15 кг на ультралайтовий прут. Так само не варто ставити гаки №26 на повідець 0,30. Рівно, як і гак №000 на жилку 0,08. Власне кажучи це все вже питання гармонії снасті. Але фрикціон - самий слабкий. І початкове налаштування його має бути значно нижче зусилля розриву повідця. Просто є проблема в спрацьовуванні фрикціону - зусилля, при якому починається прокручування дисків гальма відносно один одного значно більше, ніж те зусилля, при котрому диски потім вільно крутяться - важкий момент початку пробуксовки фрикціону. А додатково підкрутити (збільшити зусилля) ніколи не пізно...