Цитата:
Допис від Андрей Безуглый
Ну, скакать по волнам или нет -здесь выбора нет. Когда в шторм на твою точку едет ещё несколько лодок, то скачки обеспечены. 
Наверное надо брать 30-ку...
|
Якщо вже про це пішла мова, то Ви як власник В380, маєте вже знати всі +/- ПВХ, у мене В310. Я, у більшості випадків, ходжу один, зрідка вдвох, ну і дуже рідко втрьох.
Невеликий човен просто деальний варіант для двох. Човен на якір, я вниз по течії, напарник вверх, на рівень човна заходити заборонено. В трьох є елемент небезпеки, якщо когось по ходу не висадили на точці.
Я вважаю, що змінивши В380 на suzmar цього ж класу Ви нічого не виграєте. Це виробники одного ж рівня. Якщо брати більше, то або rib або металевий корпус і мотор 40-50 к.с. + лафет. І ви залізно будете прив’язаним до місця скидання човна. Проте за 10-20 хв. Ви будете у тому місці де хотіли б бути. Піднімати вручну на дніпровські схили такий боєкомплект вручну нереально, та і наявний іноді після гарного полювання важкувато.
Що ви хочете від нового човна і мотора? Хвацько поскакати по хвилях? покатати на вейку? Чи просто доїхати до точки (яка далеко не одна) і конкуренти тут суто умовне поняття. Якщо ви були на відкритті сезону у минулому році на Супої, згадайте, що ніхто нікому не заважав. Трохи вище стояв А.Лагутін зі своїми хлопцями. Паралельно було кілька команд з інших країв. Місця всім вистачило.
Якщо просто перший зносився візьміть такий же самий. Трохи «прозмовляйте з виробником» і не матимете проблем з реєстрацією човна.
Я теж хотів би змінити човна, але виключно на rib 3,10-3,30 м, не більше, інакше втрачається найголовніше – мобільність. Проте умови не дозволяють.
Після першої переноски мотора хоча б в 30 к.с. Ви згадаєте не злим тихим словом день коли його придбали. Більше того мотори такої потужності мають стояти стаціонарно.
Ходіння в шторм. Ми мабуть таки дурні (я теж ходжу). Хоча за паспортними даними наших човнів нам це сурово заборонено. І чого нам не вистачає в таких поїздках. Правильно - жорсткості човна. Проти гарної хвилі не підеш, завжди ідеш під кутом. Інакше поки доїдеш до берега всі кістки розгубиш.
Тож перш за все потрібно визначитися концептуально. А далі вперед за мрією.
Хоча чудово Вас розумію – «так хочеться, що аж-аж…».