Перегляд одного допису
Старий 26.01.2010, 14:52   #440
KostA
 
Аватар для KostA
 
Реєстрація: 21.02.2006
Звідки Ви: г.Бровары
Дописи: 563
Дякував: 115
Дякували 78 раз(и) в 52 повідомленнях
Цитата:
Допис від Trolik Переглянути допис
Їзджу на повнопривідному рамному пікапі китайського виробництва. Передні колеса підключаються ззовні спеціальними перемикачами (як на УАЗах) і потім в салоні важелем коробки. На тому ж важелі вмикання демультиплікатора. Рух швидше 60 км/год на повному приводі заборонений інструкцією. Питання...
1. Для руху швидше за 60 км/год кожного разу треба вимикати перемикачі на передніх колесах чи достатньо в салоні відключити "роздаткою" передок? В теперішню зиму часто стикаєшся з ситуацією, коли дороги більш-менш чисті і можна їхати 70-79 км/год, а при заїзді на стоянку, у двір тощо треба повний привід. Кожного разу вилазити з теплого салону і радуватись, що у тебе дуже проста, але дуже надійна схема підключки передка щось якось "залюбило"...
2. Наскільки строга заборона "швидше 60 км/год" - 65 км/год це вже смерть машині чи допустимо?
Дякую за відповіді...
1. Привод у тя Парт-тайм, значит можно и раздаткой размыкать прям из салона, ток расход будет как на полном. И кстати хабы спереди далеко не самая надежная конструкция
2. Можешь хоть и 200 км/ч ехать, главное чтоб передок не развалился. Полный подразумевает езду по плохому покрытию, а там больше 60 ехать просто не безопасно
KostA зараз поза форумом  
Пользователь сказал cпасибо:
Trolik (28.01.2010)