Перегляд одного допису
Старий 08.12.2009, 19:17   #1795
AXIC
 
Реєстрація: 31.07.2008
Звідки Ви: Ив.-Франкковск. Производство кормушек АХС.
Дописи: 677
Дякував: 90
Дякували 379 раз(и) в 135 повідомленнях
Цитата:
Допис від AK Переглянути допис
Шариково-роликовые подшипники и придумали для того, что бы они меньше изнашивались и имели меньшее сопротивление при вращении (качении), чем втулки.
Приятней иметь катушку с настоящими подшипниками а не втулками при условии одинаковой цены
Тоді як пояснити той факт, що в двигунах внутрішнього згорання, а саме між колінвалом і шатуном ставлять вкладиш з бабіту ( підшипник скользіння ) а не шаріковий ( кочення ) ? Заміть як в запорожцю так і в мерсі.
AXIC зараз поза форумом