Перегляд одного допису
Старий 24.02.2025, 05:17   #3318
Vasylii
 
Реєстрація: 14.01.2017
Звідки Ви: Торонто.
Дописи: 371
Дякував: 390
Дякували 320 раз(и) в 169 повідомленнях
Цитата:
Допис від dddnew Переглянути допис
Вискажу своє розуміння процессу

В лінійній магнітці полярність магнітов незмінна (якщо сами ви їх не перевертали), регулювання здійснюється переміщенням магнітів (магнітного поля) ближче - далі від шпулі.
А в магфорсі регулювання здійснюється зміною положенням магнітного кільця відносно другого нерухомого, кільця кожне має декілька полюсів і змінюючи розташування полюсів відносно один одного, змінюється сила магнітного поля в якому знаходиться індуктор (зараз розглядаєм нерухомий).
Тобто в лінійці ми регулюємо струми Фуко переміщюючи магнітне поле (незмінне) відносно проводника (стінка шпулі) а в магфорсі змінюємо магнітне поле в якому знаходиться провідник (індуктор)

Аналогія з лінійною магніткою в магфорсі з'являється коли індуктор рухомий, коли він може занурюваться (наближаться) до магнітного поля, але цей ефект використовується не для налаштуваняя, а для згладжування нерівномірності процессу при різких закидах.

Песець як складно
Все вірно...тільки висновок трохи не той)))
В обох варіантах,чи змінюючи налаштуванням маг поле для дайви (з фікс індуктором),чи виставивши в абу або шимано з авейл магніти на потрібну відстань до індуктора, лінійна складаюча буде працювати однаково,збільшуючи силу гальмування прямо пропорціонально до ускорення руху шпулі.
З рухомим індуктором вже друга картина зміни гальмування.
Vasylii зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням