Цитата:
Допис від dddnew
Вискажу своє розуміння процессу
В лінійній магнітці полярність магнітов незмінна (якщо сами ви їх не перевертали), регулювання здійснюється переміщенням магнітів (магнітного поля) ближче - далі від шпулі.
А в магфорсі регулювання здійснюється зміною положенням магнітного кільця відносно другого нерухомого, кільця кожне має декілька полюсів і змінюючи розташування полюсів відносно один одного, змінюється сила магнітного поля в якому знаходиться індуктор (зараз розглядаєм нерухомий).
Тобто в лінійці ми регулюємо струми Фуко переміщюючи магнітне поле (незмінне) відносно проводника (стінка шпулі) а в магфорсі змінюємо магнітне поле в якому знаходиться провідник (індуктор)
Аналогія з лінійною магніткою в магфорсі з'являється коли індуктор рухомий, коли він може занурюваться (наближаться) до магнітного поля, але цей ефект використовується не для налаштуваняя, а для згладжування нерівномірності процессу при різких закидах.
Песець як складно 
|
Все вірно...тільки висновок трохи не той)))
В обох варіантах,чи змінюючи налаштуванням маг поле для дайви (з фікс індуктором),чи виставивши в абу або шимано з авейл магніти на потрібну відстань до індуктора, лінійна складаюча буде працювати однаково,збільшуючи силу гальмування прямо пропорціонально до ускорення руху шпулі.
З рухомим індуктором вже друга картина зміни гальмування.