Якщо вже розбиратися в цьому питанні детально, то краще відділити мух від слонів

, тобто, крім усяких почуттів на рівні чаклунства є кілька факторів
реальних. Наприклад. Швідкість обертання. Гадаю, ніхто не буде сперечатися, що нажімая в авто на педаль газу, оберти двигуна збільшуються і звук теж зміниться. Тому питання - чому він не повінен змінитися в котушці якщо при збільшенні передаточного числа збільшується і частота обертів

Наступний момент - якість збірки вузлів/механізмів. Зрозуміло, що чім вона висще, тім
"шуму" меньше. Далі. Вироблення шестерен, посадкових міст, підшипників тощо. Далі. Особливості геометрії, виконання шестерен. Далі. Реакція роботи шестерен (і не тільки) на навантаження. Гадаю що ж і інши моменти. До речі, включая можливості сенсорікі, слуху, почуттів у різних людей

. Бува і доволі не рідко, коли приносять гарчащие котушки і, коли кажеш, що там вже все, п..ць, людина робить круглі вочі і каже що воно працює гарно и взвгалі все влаштовує