Перегляд одного допису
Старий 07.07.2024, 08:49   #1438
Nikolos68
 
Реєстрація: 12.11.2013
Звідки Ви: Киев
Дописи: 229
Дякував: 1.017
Дякували 1.367 раз(и) в 106 повідомленнях
Цитата:
Допис від dddnew Переглянути допис
Ну чому така різниця між човнами однієї моделі то питання до навігатора але з власного досвіду, човен Енерджі НДНД 320 загнутий до низу інтерцептор, мотор Парсун 9,8 майже миттево підіймав на гліс мене (135 кг) + бак 12л та витягував на гліс 21км/ч близько 300кг (я 135 + товариш 120 + Дитина + собакірен), але в нього килеватість менша за Ейр.
Чому така різниця, та дуже просто, кадри вирішують все! Якщо власник цінує своїх працівників тим більше класного майстра,він завжди знайде можливість утримати людину мотивуючи його або матеріально або умовами! А тепер давайте чесно багато таких керівників, або власників?! Я думаю люди з досвідом все прекрасно розуміють! А потім маємо криві човни... Я взагалі в шоці як в Україні деякі власники ведуть справи... Але бувають і об'єктивні обставини, це життя!
Мені дуже подобаються човни Навігатор, але з якістю виробництва там нагальні проблеми!
А що до кілеватості човнів, тут дуже складно знайти золоту середину, малокілеваті гарно виходять на гліс, краще показують себе у статичному положенні коли ловиш стоячи, але коли піднімаються хвилі і тобі треба дійти до берега от тут кілеватість завжди в нагоді!
Nikolos68 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням