Дивись. Є пару моментів, чим виробник Honda дуже відрізняється від інших (у кращий бік в сторону користувача). Це стосується не тільки ПЧД, якщо що. На наше, користувачів, щастя...
"Контролька" (с). Це банальний отвір до входу в БЦ. Знизу подача, доходить до блока по нижній площині різу - отвод на контрольку. Струя на цьому моменті каже лише про те, що помпа якось працює. Якось...
По охоложденню існує два контури. Основний, котрий охолоджує блок, поки мотор холодний, закритий термостатом. Роботу цього контура, дуже чітко контролюється термостатом. Ну і звісно датчиком. Як і казав, на наше щастя, коли помпа, особливо на холостих та поряд, з часом втрачає еффективність, градієнт термператури між контурами відслідковується датчиком, а він при цих умовах росте. Даєшь газу - підпору давки по воді вистачає, зменьшуєшь до хх - датчик волає. Тому по перше - інспекція помпи в цілому. Дивись рекомендації що вже приводив (таблиця технічного обслуговування). Іноді достатньо заміни тільки крильчатки. Іноді і основа і дзеркало. І єкономити тут не слід. Та не в якому разі не брати продукцію наших косоглазорилих небратів...
Ще вариіант. Стикався на цьому моті декілька разів, але... Темостат. З часом обростає всякою ..йнею та банальною накиппю. Там кришка, під двома а скоріше під трьома болтами М6. Крутнув, достав термік, оцінив стан, кинув у кип"яток. Якщо відкривається плавно та впевненно - чистиш від бруду та накипу і на місце. Ідеал - попередньо до його встановлення, проїхати без нього, по чистій та глибокий воді - весь бруд із системі охолодження ("сорочки" БЦ) вийде наззовні...
Востаннє редагував Оzzy: 04.07.2024 о 23:44.
|