Кілька моментів

. 1.Николи не чув, що б хтось скаржився на роботу фріка на Фуезі. Тобто, проблема може бути суто персональна, як приклад: - після риболовлі не розпускалася гайка фрикціону, фрік постійно затягнут - шайба/шайби здавлені (в такому випадку коретно працювати вузол не буде); - фрік пакет забруднен, давно не обслуговувався; - некоректне ТО - несумісні мастила; - пошкодження шайб/би.
2. Шайби з карбону, найчастіше ставлять як що є потреба у сильному фрік зусіллі. Взагалі, фетр дає біль ніжне регулювання при не дуже великом навантаженні. По плавністі фетр працює краще, карбон також в цьому плані непогано себе веде, але з урахуванням харктеристик самого карбону, він жеж різний бува.
З практики - у того ж 19 Ванкіша 2500S - одна тоненька фетрова шайба, а ось у Соарки XR C2000SSPG - одна доволі товста карбонова

3. Чім меньш в пакеті шайб - тім плавніше та слабше зусілля, тобто можна варьировать кількістью та видом шайб.
ПС я б таки, для початку спробував розібратися зі стоковими
