Так, рушаємомо далі.
Зібрав силову частину. Зібрав все до купи. Мот на бочку, закачав паливо до твердої груші. Ручку пускового збагачення суміші на себе. Крутилку дросселя на риску пускового положення заслонки. Перший "дьорг". Мот "хватає" та "глохне". Повітряну заглушку на штатне положення. Дроссельну - ще на відкриття. "Дьорг" - японський самурай достав сюрікени та родову катану - та заспівав ровну самурайську пісню


.
Погоняв двигуна на різних режимах роботи. По суті - робив первісну обкатку. Спалив десь до 3х літрів суміші 1 к 25 (а може і до 20).
Мот на стапель, міряю компрессію. 8,0 та 8,0. Нагадую, що цей двигун з декомпрессіей (отвіри в цпг, для полегшення запуску, така конструкція з заводу).
Дзвоню господарю, кажу що можна забирати. Питаю, були ще нарікання або проблеми? Відпоідь - "редуктор брав воду, але все зробили".
Але я ще та сволота

. Поліз перевіряти мастило у редукторі. Ага



... Зливаеться мастило з алюмінієвою пудрою



. Але дійсно - без водички))))
"Приехали, гав-гав-гав-гав-гав-" (с)...
Далі буде


