28.12.2023, 09:17
|
#3
|
Реєстрація: 07.06.2012
Звідки Ви: Чернигов
Дописи: 394
Дякував: 9.736
Дякували 575 раз(и) в 65 повідомленнях
|
Цитата:
Допис від Оzzy
"Розколюю" блок циліндрів, одночасно знімаючи головку (на цю дію теж були "показання" - численні дрібні "пробої" по периметру сопрягання). Достаю "на світ Божий" коленвал зі всією "требухою".
Діагноз - верхньому підшипнику - срака, люфт та коррозія, нижньому підшипнику - ще більша срака, середній - "смерть покакати відпустила" (с). Також є пара питаннь по коліну. Є питання по поршням, кільцям та циліндрам (натанцовки, сліди перекладки, численні задири, сліди теплових "прихватів"). Але, майже всі ці моменти не можуть давати такого шуму при роботі. Майже...
Частково розбираю вказану вище "требуху", знімаю поршні, знімаю з них кільця. Опускаю поршні в блок. Перевіряю наскількі розвита перекладка поршня у циліндрі. Ага... Воно! Люфт між стінками такий, що можна міні-колокольню на два колоколи робити    !!!
Далі буде...
|
И кто так мог поиздеваться над мотором?
|
|
|