Перегляд одного допису
Старий 21.09.2021, 11:06   #1049
circusrv
 
Реєстрація: 31.01.2018
Звідки Ви: Хмельницкий
Дописи: 38
Дякував: 1
Дякували 5 раз(и) в 2 повідомленнях
Цитата:
Допис від circusrv Переглянути допис
При максимальній загрузці лодки (вага всього комплекту з капітаном і шмурдяком 170-180 кг, +датчик картплотера у воді, мотор Сузукі 6 4 такт) для виходу на гліс треба пересідати ближче до носу і брати подовжувач румпеля, інакше не виведе, після виходу на гліс швидкість 25 км/год. Порожняком не катався. Як на мене лодка хоче 9.8. Але в управлінні лодка бомба
Цитата:
Допис від teny Переглянути допис
Все таки хочется услышать отзывы реальных владельцев лодок Cruize 320 на моторе 6л.с. 4-т, т.к. в описании на сайте производителя сказано:
Рекомендуемая мощность мотора - 5-6л.с, и ....
Благодаря принципиально новой форме надувного дна, килеватость снижена и перенесена ближе к носовой части лодки, за счет этого смещения значительно сократилось время выхода на глиссер с мотором небольшой мощности от 5 до 9,8л.с.

Продовжую тему Cruize 320. Поміняв Сузуку 6 на Тохатсу 9.8. Загальна вага комплекту на воді була 170 кг - вихід на гліс моментальний, швидкість 36 км/год при вітрі і невеликих хвилях. На пів ручки газу вихід на гліс можливий при пересіданні на передню банку (це я до того, що для мотора 6 к/c всетаки розміщення ваги має значення)
circusrv зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
4 користувачів подякували
horseman (05.01.2022), mabilochka (25.09.2021), Nikolos68 (21.09.2021), teny (21.09.2021)