Враження після першого виходу на воду комплекту Air 360 + Mercury 15 (для себе остаточного висновку не зробив)
Завантаження човна: два тіла по 90 кг кожне, 10л бенза, АКБ 55 ач (автомобільний), якір - 5 кг, пасочки - 10кг... Сумарно вага завнтеження човна ~200-210кг.
1. мореходні якості на висоті - вітер (5м/с) і хвиля до одного місця. Правда, напарнику пройшлось шукати де б примоститись: передня банка - не варіант. Оптимальний варіант для сильної хвилі - ніс човна. До речі, при такому розміщенні вихід на гліс практично з місця)
2. управляємість ідеальна - човен як на рельсах за будь-яких умов
3. накладка на транець під заміну -
товста і дуже м'яка деревина (трохи промахнувся і зразу скол)
4. румпель двигуна лягає на задню банку: як вихід - здвигати банку вперед, але тоді вдох ловити незручно (йорзати банку туди-сюди не комільфо). Задумався про крісло
5. коли напарник сидить на передній банці ,то вихід на гліс затяжний, ніс човна задираються до верху і
досить таки сильно (доведеться гратись з розміщенням бебехів у човні)
Човен на глісі при завантаженні ~200-210кг йшов із швидкістю 30 км/год


(без різниці за вітром чи проти), якщо напарник після виходу на гліс зміщався до задньої банки - 35 км/год.
Скоріше за все, двигун доведеться піднімати: на воді пробував рукою, як розімщенна АКП відносно дна човна - здалось шо АКП дуже низько. Опосередковано на це вказує п.4., остатончий висновок щодо висоти тільки після перевірки з лінійкою.
Для роздумів:
до цього ходив на Adventure 320 + Mercury 15. При такому ж завантаженні макс. швидкість 37-40км/год. При цьому, єдиний мінус комплекту- вага і ходові характеристики при хвилі (малий діаметр балонів і жорстікісь при проходження хвиль).