Цитата:
Допис від Константин74
...Сам датчик на струбцине опускаю на интерцептор и "уголок", который соединяет интерцептор и баллон слева и фиксирую барашками датчик и струбцину. Все. ТЕ фактически датчик краешком лежит на интерцепторе (не ниже лодки, а почти вровень с интерцптором) и надежно зафиксирован на струбцине. При этом: боковое сканирование работает прекрасно (почти нет темного засвета от ноги мотора). И главное: я не поднимаю датчик, когда надо быстро мчать на глиссере. "Петуха" и брызг на большой скорости датчик не дает.
|
Теж задавався питанням кріплення датчика, та так само не став заморочуватись з кріпленням під днище човна з кількох причин: - по перше вплив на ходові якості на дальніх переходах буде присутній, по друге - безпекова складова під час різного роду причалювання до берега. Ну і заморочуватись було банально лінь. Тому майже все те саме за виключенням: якщо покласти датчик на ітерцептор то півень з бризок буде значний, тому на фото мінімально низьке положення, в якому все ж таки нога мотора частково затіняє правий промінь бокового сканування. Скажу так, я далеко не завжди користуюсь тим самим боковим скануванням, та коли виникає така потреба, просто опускаю датчик вниз.
Ну і щоб два рази не вставати)) прикладу фото кріплення мотора при транспортуванні.








