Перегляд одного допису
Старий 15.11.2020, 06:46   #774
alekspilot
 
Аватар для alekspilot
 
Реєстрація: 25.01.2010
Звідки Ви: Запорожье, пенсионер-аматор
Дописи: 181
Дякував: 470
Дякували 320 раз(и) в 74 повідомленнях
Цитата:
Допис від Константин74 Переглянути допис
...Сам датчик на струбцине опускаю на интерцептор и "уголок", который соединяет интерцептор и баллон слева и фиксирую барашками датчик и струбцину. Все. ТЕ фактически датчик краешком лежит на интерцепторе (не ниже лодки, а почти вровень с интерцптором) и надежно зафиксирован на струбцине. При этом: боковое сканирование работает прекрасно (почти нет темного засвета от ноги мотора). И главное: я не поднимаю датчик, когда надо быстро мчать на глиссере. "Петуха" и брызг на большой скорости датчик не дает.
Теж задавався питанням кріплення датчика, та так само не став заморочуватись з кріпленням під днище човна з кількох причин: - по перше вплив на ходові якості на дальніх переходах буде присутній, по друге - безпекова складова під час різного роду причалювання до берега. Ну і заморочуватись було банально лінь. Тому майже все те саме за виключенням: якщо покласти датчик на ітерцептор то півень з бризок буде значний, тому на фото мінімально низьке положення, в якому все ж таки нога мотора частково затіняє правий промінь бокового сканування. Скажу так, я далеко не завжди користуюсь тим самим боковим скануванням, та коли виникає така потреба, просто опускаю датчик вниз.
Ну і щоб два рази не вставати)) прикладу фото кріплення мотора при транспортуванні.
alekspilot зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
3 користувачів подякували
Nikolos68 (15.11.2020), Вячеслав_М (30.11.2020), Константин74 (11.12.2020)