Тема
:
ОБЩАЛКА ГРОТА (Подводная, околоподводная)
Перегляд одного допису
16.01.2016, 22:04
#
274
kostello01
Реєстрація: 25.03.2009
Звідки Ви: г. Днепропетровск
Дописи: 117
Дякував: 12
Дякували 79 раз(и) в 12 повідомленнях
Цитата:
Допис від
kostello01
Друг, по Вашему запросу порыл НЭТ и на сайте Suunto "oтветы на вопросы" нашел ответ на тот же вопрос
Question
My Gekko is saying "TEST 10"
My Gekko is saying "TEST 10". I contacted a dealer and they said that usually means its broken without any additional information. Can you tell me what that error means?
Gender: Female
asked 2 months, 2 weeks ago
dstuart01
on Suunto Gekko
Answer this question
I recommend that you sent it to repair trough a diving computer retailer. Usually it is best to send the device for check if you get some error message. Just to make sure that the device is safe to use.
[
[Ссылки только членам профсоюза.
]
Ossi_From_Suunto
В двух словах, отправьте аппарат к диллеру, т е кто продавал... Сайт выделен синим...
Пользователь сказал cпасибо:
Ёж.
(16.01.2016)
kostello01
Подивитись профіль
Знайти дописи від kostello01